jag vill ha ett, -II- två...... jag vill ha sex !

hahaha var jag så när jag var liten också, dom kommer och drar en i armen och säger jag vill ha ett, då måste man svara jag vill ha två och dom åter svarar jag vill ha tre och så fortsätter det ända tills man säger jag vill ha sex, då skriker dom ååååååååååååååååååååååå och gör grimaser och säger att man är äcklig och sen frågar dom med vem, och sen innan man har svarat så skriker alla i kör : Rebecca är kär i Simon, Simon är kär i Rebecca... haha vilka fantasier dom har, en av killarna när dom startade jag vill ha ettleken för kanske 6 gången med mig svara jag på sex, jag vill ha dig och oj vad generad han blev... haha... Vädret var med oss halva dagen iaf men sen regnade det och var svinkallt, usch !

Nu är jag helt slut, kolla formeln : 14 st småbarn + friskluft + fotboll = DÖÖÖD REBECCA !!

haha nej nu ska jag äta något sen sova en stund sen har jag egen träning, är så otaggad och har superduper ont i min hals, och det pga sjukhet men sen ännu ondare pga allt skrikande på mina vilda ungar !

Nej vi hörs, jag ska försöka fixa nått videoinlägg inom kort, hoppas det funkar :)

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback