nu kommer ett långt inlägg men kan börja med att säga wohoo!

jag jobbade ju som vanligt idag och dagen gick långsamt men jag överlevde, drog hem och sen vidare på fotbollsgolf, det var najs, fick vara med Lina, Lina och Marika, 18 hål med massa vattenbanor och skit, men sjukt kul vare asså, haha jag hamnade i vattnet ett par gånger och in i brännässlorna ett antal gånger och sen in i buskage men sånt händer, hade iaf långbyxor som tur va... Efter alla hål fick vi grillat kött och potatissallad och massa annat gott, mums och alla räknade ihop sina poäng och lagets vinnnare blev jag och emma på delad förstaplats med 83 som poäng ! GRATTIS till oss !


Nu till nästa grej, jag är så trött på människor som är trötta och tråkiga, jag ska inte gå in närmre på det för jag kanske är exakt samma när jag är less på allt men snälla vi kan väl iaf tänka oss för, allt kan bli så himla fel på så fel sätt, skärpning alla människor !
Nästa sak, nu har jag bara morgondagen kvar med skitungarna, och det blir ledarmatch, glassätande och vattenkrig, NICE !!

Och, på fredag är det midsommar, grymt taggad, hihihih :D

+ ALLA SOM VILL SPELA FOTBOLL I SOMMAR, SMSA MIG JAG ÄR PÅ JÄMT !!+

nu ska jag kolla fästingar och sen duscha, höres, pöss !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback