nu vare längesen jag log som jag brukar le...

och det kan vara för att den som får mig att le så och må bra, den jag kan berätta allt för och får alltid kloka svar av, den jag kan smsa jämt och oftast få svar från direkt, den som jag ska jag göra sjukt mkt kul med i sommar, den som alltid finns, den jag älskar mest, den som jag inte träffat på länge, den jag aldrig har tråkigt med, jag kan inte skriva upp allt men jag tror ni fattar, den BÄSTA helt enkelt, jag saknar henne, hon bor 50 meter med andra ord 30 sek från mig men oj vad jag saknar !!

Rebecca Wisselgren [hjärta] Alexandra Hammar !

älskar dig hjärtat, bästavän <3

Peace Out !






Aw, älskar dig vännen, finns ingen sån som du! <3

2010-06-28 » 16:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback