övningskört !

ja jag har övningskört för första gången i mitt liv idag, vi drog till biltema och köpte skylt sen till en parkering, jag startade och stanna miljontalsgånger och jag fick inte ett enda motorstopp, aha vem är bäst !?
det var sjukt nervöst men hur kul som helst alltså längtar redan tills nästa gång jag får sitta bakom ratten... sen drog jag hem och kolla lite tv, stack till mcdonalds och köpte glass sen kollade jag på herrlaget som spelade match mot bo city i regnet, hade trevligt sällskap, emma och ballex, nu har jag precis ätit tacos och det var supergott !

nu ska jag snart kolla på elfenbenskuste-brasilien, kan bli en tung match asså !

imrogn är det fotbollsskola igen, hoppas jag får skönare ungar, och som tur e är det ju bara 4 dagar denna vecka för på fredag är det MIDSOMMAR...... längtar som fan, blir kulkul hos Peter med sköna människor ! me like

nu ska jag dra men vi höres, pösspöss !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback