silikonläpp

japp det har jag, vi förlorade matchen med 3-0 och i första halvlek fick jag grövsta asmaanfallet men fick inte byta så jag körde halvleken ut, och i halvlek kom tårar och allt, fan vad läskigt igen !

Fick starta på bänken för jag kunde verkligen inte...
Kom in som yttermittfält igen och snabbt därpå blev jag inflyttad på innermittfält och gick upp i en nickduell och fick hennes bakhuvud i ansiktet, blodet spruta, fick torka bort massa med händerna och sen var hela munnen full, sprucken läpp ! haha men det var ingen fara, gjorde lite ont och smakade lite blod men vafan, jag körde klart matchen och sen duscha jag, fick då shampoo där och FAN vad det sved !

nu har jag en fin stor silikonläpp men två jack i, fint fint !

snart äre mat och sen ska jag vara med emma again, me like !

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback