sommarlir är det bästa som finns !

på jobbet målade jag massa och sen efter drog jag och köpte en keps och lite småsaker, sen hem och böt om och drog till årstaparken och lirade lite boll men eve och 8 boys, jag älskar verkligen att lira fotboll på sommaren med randomfolk och bara ha kul !

Jag gav mig själv Godkänt men gå in i närkamp med biffar på 20-25 bast med svettiga överkroppar, ja vad säger man, haha men det görs om på måndag !
längtar redan. förresten vilken snygging en av dom på plan va ;)

nu har jag duschat och håller på att packa väskan, för imorgon åker jag med eve till fjällnora och ska sola och bada ! men har inte bestämt mig än vilken bikini jag ska ha, tar med allihop tror jag.

nu ska jag tända ljus, lägga mig under en filt i soffan och kolla på film tror jag, eller så flyttar jag 1,5 meter till min säng och lägger mig under täcket ist, får se...

men vi hörs, godnatt*
PEACE OUT!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback