vm rullar

fuuuck.... skrev värsta inlägget och så raderades allt :(

aja jag kollade på Uruguay-Frankrike, 0-0 jag trodde faktiskt på Fra denna match men icke, dock tycker jag ni ska kolla extra på nummer 8 Gourcuff i Fra inte för fotbollens skull utan för hans utseende, sjukt snygg haha...


Nej nu ligger jag i sängen och ritar lite övningar till dom närmsta två veckorna då jag ska vara ledare på svenska landslagets fotbollsskola för dom små söta barnen, så sommarlov får jag först om en tre veckor...

Men jag ritar nog mer imrogn och sätter på en film nu för jag är trött, ni får ha det så bra så hörs vi imrgon, vettefan vad jag ska hitta på men det löser sig alltid, pöss och va snäll mot kudden !

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback