back

så himla mycket i skolan just nu som måste bli klart innan jag drar till Prag nästa söndag men jag ska försöka hinna blogga lite också... hänt massa på sista tiden men vi hoppar det kapitlet i mitt liv, hehe... Inte för att det var massa negativt utan för att jag inte orkar dra upp allt, hänt massa bra saker med men dom får ni nog reda på med tiden !

Just nu ligger jag iaf på balkongen elelr har gjort det sen typ halv3, dricker massa vatten och steker i min nya bikini, och chokladbollar finns också här vid min sida, mums, det är 35 grader här ute... såå sköönt jag vill bli brun !!

Nej kanske ska plugga lite, har trots allt genetikprov imrorgon, uschusch... om 60 minuter ska jag åka på träningen, jag orkar inte och jag hatar planen, menmen...

Höres,
Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback