blöööööt

nu är jag hemkommen från pojkarnas träning och jag fryser och är dyngsur, hmm... var ju så att jag hällde vatten på Berra (en tränarkollega*), (det var han helt klart värd) då kommer hela gänget med sina vattenflaskor (som egentligen borde vara tomma efter våran hårda träning) och häller allt över mig, och när jag då är snäll och bara tar emot för att sen ge igen på den "stora" alltså Berra som sa åt alla killar, då springer han, vilken chiiicken, sen tänkte jag hälla på Gustav (också en tränarkollega) då han tänkte ta Berras väska för att inte Berra vågade gå och hämta den då jag hade hällt på honom då, men då slår Gustav bort flaskan och tar väskan... ;o

Så det hela slutade med att jag var den enda som blev smacksur, konstigt jag är ju tjejen i detta enormt sköööna killgäng. Gillar killarna, enormt rolia och bra personligheter och grymma på fotboll !

vi gillar att busa efter träningar, syns det ;)


Nej nu ska jag väl in i ett varmt bad eller en varm dusch för mina kläder går att vrida ur asså !!

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback