dålig uppdatering från en sjuk flicka

ja jag är sjuk idag också, fan asså har aldrig vart bort tre dagar från skolan pga sjukdom, det är inte kul alltså och oj vilken dålig uppdatering för att ha vart hemma hela dagen, men jag har faktiskt städat rummet bla...

fint aha ??
och nu gör jag inte mkt alls eller ja jag typ knarkar te har druckit hur mycket som helst och sen sitter jag vid datan och lyssnar på musik samtidigt som jag smsar och spelar PS2 hahaha kul liv !


och ni kan också få en dagens outfitbild, haha ja för outfiten är viktig även fast man är sjuk


jag har en fråga och jag hoppas jag får många svar,
är det här för slampigt eller för uppklät eller bara allmänt fult ?
och när skulle jag kunna ha det, fest, skolan, släktmiddag ?


Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback