ett år sen :'(

ja idag var det ett år sen vi gick skillda vägar och ett år sen det hade gått ett underbart år med massa minnen, jag älskade det vi gjorde och det lilla extra vi hade... nu tror jag ni tänker allihopa att detta handlar om en kille eller något i den stilen men det jag snackar om är inget mindre än min konfirmation där min slutkonfirmation ägde rum den 10 maj 2009, vi var lätt det bästa gänget i stan, (+ den andra gruppen som konfa sig några timmar innan oss) tur att man fortfarande träffar några av dessa underbara fortfarande, löööv ju guys ! pusspuss

                   

                                                                           Peace Out !





så fina ni är !

2010-05-10 » 16:37:40

FYFAN va ful :O<3



Saknar dih!<3

2010-05-10 » 22:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback