ett inlägg om Robin !

hahaha min första bloggläsare heter Robin, han bor i enköping och är en härlig pojk... Första gången jag träffade honom var när han och hans kompisar kom till uppsala helt random en torsdagskväll och vi satt mitt på stan på några bänkar vid en busshållsplats och bara lät tiden rulla, efter det snackade jag och Ballex lite och vi var helt enade om att dom killarna vill vi träffa fler gånger, störtsköna !
Ett tag därefter kom dom till uppsala igen men denna gång lite mer strukturerat, vi var hemma hos Ballex och kollade på Tv och sen drog vi hem till mig och kastade en boll, (liv? nej!) Då denna Robin som är inläggets huvudperson helt plötsligt tog sitt pick och pack och började gå, han skulle gå till station och jag och Ballex informerade om att man skulle gå reakt fram bara så kom man dit men inte tänkte vi på att han var bonde (host) så vi glömde ju säga att man kanske ska ut till vägen innan man börjar gå rakt fram, men en stund därefter plockade vi upp honom och han hade gått såååå sjuuuukt långt, knasig kille asså !
På valborg beslöt jag och Ballex oss att åter träffa dessa gossar och vi drog till Enköping efter middagen och väl där träffa vi Robins kompisar men inte lilla Robin, vart var han !?? :O haha joo ha nvar på fest och polisen var också där men han återigen tog sitt pick och pack denna gång en väska full med lite alkoholhaltiga drycker och gick till oss, hittar inte ute på landet men det är tydligen väldigt lång ?
Aja vi kollade på film och sen drog jag och Ballex till bussen igen !
Vet inte om det var så mycket Robininlägg men det duger, aha ??

haha och här har vi den berömda Robin


såå nöjd Robin ?? ;)

Peace Out!






haha gulligt!

2010-05-05 » 20:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback