godermorgon

nu är jag helt klar för en skoldag och jag har tom tid över på morgonen, det är ju helt stört, haha nästan så det blir ett kors i taket, skönt äre iaf, kanske ska börja göra mig iordning snabbare eller gå upp tidigare, får se hur det blir med den saken, om 10 minuter ska jag möta Ballex vid cykelförrådet och sen bär det av till skolan, där vi ska fixa e nsak nu på morgonen och sen är det nationella i tyska, och efter det om det är lika jäligt sm nu i halsen så åker jag hem och kurerar mig, för ikv är det kär och träning men kören kan jag nog glömma med denna röst, fyf*n hur jag låter och hostar.... Men träningen VILL jag verkligen gå på så får se hur det känns, sen har HerrB match på konstgräset så stannar nog och kollar på den en stund efter träningen, aja nu ska jag sätta på mig skorna, för nu är det bara 7 minuter kvar tills vi ska ses.... En sista grej, det är mjukisbyxor som gäller idag ;)


Sii jaa antingen vid lunch eller vid 4tiden, pusshej leverpastej

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback