konfaredovisning check !

ja då har torsdagsgruppen haft sin konfaredovisning och jag är så stolt över att vara deras fadder även om det inte är min huvudgrupp så är jag ändå lite delaktig och jag älskar dom allihopa så himla härliga ungdomar, dom var jättenervösa innan precis som jag var då eftersom jag skulle sjunga hallelujah med sofia men jag överlevde och jag tyckte inte alls det var lika läskigt denna gång som den gången jag sjöng för alla konfirmander första gången.... sköönt!
spela in gjorde ingen denna gång men får försöka fixa det till nästa gång, vilket är den 22/5 :)

men en bild kan ni ju få iaf



ja nu är jag ju då hemkommen och har precis ätit pizza, ligger i sängen med datan på magen och kollar på family guy haha nu ska jag väl snart gå in och ta en varm dusch och sen hoppa ner under täcket och kolla på film eller nått för imrgon är det tidig uppstigning då jag ska till åland med laget och spela seriematch mot Mariehamn, sjukt kul !!
och på hemvägen ska vi käka smörgåsbord, muuums, jag och Ballex ska äta MASSA efterrätt, hihih....
nej nu ska jag göra annat... hare :)

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback