sitter i skolan

japp i skolan sitter jag med min underbara Ballex, vi sitter och jobbar lite med vårt projektarbete, det kommer bli så himla underbart, jag ska inte avslöja vad det handlar om än, ni får snart reda på det, men sjujäkla bra kommer det bli, jag lovar !
Idag gick jag upp vid halv 10 och skolan började 10 i elva, fan vad skönt !
Ikväll ska jag dela ut reklam med laget och sen bara chilla hela kvällen, jag har ont i halsen och hostar som tusan så jag måste kurera mig, för jag har nationellaprov tisdag, onsdag oh torsdag, usch jobbigt men så äre, på söndag ska jag åka till åland och spela fotoll, fan vad taggad jag är, hihi...
Och juste på lördag ska jag ju sjunga duett på mina konfirmanders konfirmation med min vän Sofia, fan vad nervös jag är, massa folk ! Läbbigt !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback