sydafrika

har engelska nu och jag glömde skriva om gårdagen igår, hmm, ja var i skolan och sen på kvällen var jag på handledarutbildning för körkortet, det var väl sisådär kul men nu är det gjort, när jag åkte hem fick jag med mig mcdonalds också, hihi... och ett par skor fick jag också när jag kom hem, feting najs, ni kan få bild när jag kommer hem, nu ska jag jobba om Sydafrika och om allt man kan göra när man är på besök där, kommer bli asnajsigt arbete av mig, bállex och änn, och på söndag drar vi till tjeckíen, hur taggad som helst och ikväll ska det packas, och tränas, hoppas då mitt baksida lår pallar... är lite småsugen faktiskt !

vi hörs, ciao !

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback