tiden rullar

ojojoj jag har inte hunnit sitta vid datan sen senaste inlägget, aja nu sitter jag här och jag kommer inte ihåg vad jag har gjort allt går så fort, idag var jag i skolan, sen var jag och shoppade lite och sen var jag på synundersökning och jag hade för bra ögon sa hon, men kan man ha FÖR bra ögon ? haha aja jag är nöjd med dagen, den avslutades med killarnas träning och nu har jag ätit och tagit en lång varm dusch, snart ska jag sova är dötrött, imrogn har jag match, fan vad najs !! TAGGAD

sen ska jag hem och packa det sista och på söndagmorgon åker jag till prag, wihooo... kommer dock inte blogga fören på fredag då, men ni får ha det superbra, jag ska nog kunna skriva ett avskedsinlägg imorgon, hoppas det iaf, annars så säger ajg hej nu, hejdå !!

kommer sakna vissa supermkt, men jag klarar mig förhoppningsvis
HA EN SUPERVECKA !!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback