trååkigt, av ballex

nu sitter jag i skolan, precis visat Ballex balklänningen jag ska ha och hon sitter bredvid mig och letar efter sin, nu hittade hon den, FAAN vad fin klänning hon hade köpt... hon kommer se ut som en prinsessa :)

nu letar hon rosa dojjor till klänningen, ja men idag hade vi ju sovmorgon som vanligt och började lektionen med matte ( prata om Prag ), nu har vi lunch och efter ska jag göra Fysiklabb, sen har vi so och sist skrev vi prov så idag blir det väl chill, sen har vi svenska sista och då blir det data igen för att kolla lite roliga saker om Prag, hihi då får ni ytterligare ett inlägg !!


Efter skolan ska jag träna pojkarna sen blir det bara chill hela kvällen, får se om jag hittar på något annars blir det min soffa med godis och en bra film....

Nu ska jag nog göra nått annat, tråkigt att sitta här, kanske ska kolla allas blogar, skriv din så kollar jag :)

Peace Out!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback