uppdatering för gårdagen...

igår var ju på mina söta små konfirmanders redovisning och oj vad stolt jag är över dom, hihi sen efter åt vi tårta och sen åkte jag hem för att städa i mitt rum som såg ut såhär...

haha ja ni kanske förstår varför jag behövde städa, men det var också för att vi skulle få gäster och mycket väl dom kom och vi åt god mat och sen började CL, haha inte intresserad så jag tog med marika till Årsta IP och lirade lite boll med henne och Johan och Jocke, fett sköna killar ;)

sen drog marika hem hon skulle göra klart skolarbete, men jag stanna kvar, haha... sen följde grabbarna mig hem för att sedan fortsätta vidare för att köpa en cola, jag kom hem och kasta mig i soffan med en filt och slog på en film, det blev : Säg att du älskar mig, och till det åt jag godis, drack cola och dippade grönsaker i dipp, muuums !

hoppade i säng strax innan 3 och somnade direkt... Trevlig dag !!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback