Dagens, från Jennys data !!

hahahahhaahhaha
jag och alexandra satt och åt underbara lussekatter nere vid ett ställe (hemligt) och filosoferade om att det kanske skulle komma någon ovanflr och spotta ner på oss, tiden gick och vi var nästan klara, då alexandra skulle dricka upp det sista i sin youghurt, så hon böjde ju sig liksom uppåt och vad finns ovanför, jooo två killar som kollar ner på oss, OMG, haha alexandra typ halvskrek samtidigt som hon satt i halsen och dom skrattade åt oss, och jag höll på att vika mig av garv, vi snackade ett tag och dom påstod att vi skolkade men vi nekade, då trodde dom vi hade studiedag men det har vi ju inte, var bara en liten lunchrast, sen frågade jag varför inte dom var i skolan, men oj dom gick visst på universitetet.... haha men det var dagens !!

sen finns en till dagens men den tar jag sen för nu ska vi på föreläsning!!

tack jenny för lånet av datan, pöss hej !!

http://hejjennyhar.blogg.se/






» Kulan

Du har en bra blogg, anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 » 14:02:52

Hellu, anmäl dig till dagens blogg vetja =)

2010-11-25 » 14:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback