dans, jag är fotbollsspelare.

nu har jag haft min första gympalektion i gymnasiet, brukar annars ha fotboll på idrottslektionerna men nu var det dans som var obligatoriskt och fy helvete vad tråkigt det är, vi blev indelade i en grupp på 6 pers och ska göra en egen koreografi till valfri låt och uppträda för klassen minst 2 min och inte nog med det så ska det filmas också, PAIN!
menmen, räknar inte med något större betyg i detta kan jag ju lugnt säga.
nu sitter jag och alexandra upp i sofforna på stora torget och myser, tre stora soffor helt för oss själva + en mysig kudde, helt ok faktiskt!
borde kanske plugga lite med engelskboken ligger hemma på mitt soffbord, tråkigt! Får helt enkelt hitta på något annat, men vi hörs, hare!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback