inlägget publicerades inte !!

jag skrev för några timmar sen men då publicerades det inte,
aja uppstigning 6 imorse, samling 7 match 8, blablabla, åkte ur cupen, drog och köpte ett par skor, skitsnygga!!
sen fick jag lite prydnadskuddar till sängen och sen dess har jag typ legat och sovit helt död ! om typ 30 minuter ska jag göra det där som var hemligt ni vet, ni får veta ikväll, juste jag har satt upp julstjärnan också i mitt rum, helt själv vilket betyder att det ser förjävligt ut, menmen får be om hjälp sen för just nu är min familj i full fart med att riva lägenheten, dom har dragit ut alla garderober och stoppar i nytt för flera tusen, haha och oj vad dom gormar och lever om !!
nej nu ska jag packa väska och kolla lite harry potter på kanal 5, pösspöss !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback