ledsen att jag inte skrivit idag trots att jag vart ledig

började med fotbollsträning imorse, sen kom jag hem, kolalde tv i en timme och sen drog jag ner på gymmet med andreas (coach/plastdad) drog igenom allt i en&en halv timme, usch vad ont jag kommer ha imrogon, sen drog vi och shoppade lite, blev massa ljus och en dunjacka, mys!
sen hämtade vi min lillebror i skolan, jag drog hem städade rummet vilket var mycket behövligt, fixa mig sen åkte vi på restaurang och sen raka vägen till diöshallen för att kolla fotboll. *host* snyggingar!
nu är jag hemma och imorgon är det samling 07.00 för slutspel i allianscupen, blää  menmen bara att le och spela, sen imorgonkväll ska jag göra en sak, men vad berättar jag efter ! tihi spännande va !?
nej nu ska jag kanske plugga ? nej sova !
pusshej





- gött med fotbollsträning!

2010-11-27 » 00:54:18
» Sara

vad gör du då? ^^

2010-11-27 » 15:16:08
» Sara

Sv; Okej, jag är med kompisar ^^

2010-11-27 » 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback