så nu är jag hemma och ni ska få den andra dagens.

vi var påväg upp till skolan för samling och jag går på Thorén som ligger mitt på stora torget i stan, vi gick förbi en kille som dela ut lappar om netonnet, så jag och alexandra tog varsin men inne i trappuppgången ville inte alexandra ha sin längre så viktor tog den och bara kastade iväg i trappen, och vem tror ni inte kommer upp för trappen precis och får den på sig, jo en lärare, hahahahah vek mig av garv vid skåpen sen.
aa men nu har jag kommit hem efter en föreläsning som skulle hålla på mellan 1 och halv5 men jag fick gå i första pausen så jag skulle hinna hem till konfirmandsaken sen (är ledare)... skönt !
men det var trevlig att vara där, inte för att jag förstod eller ens lyssnade men jag fick massa massage av Johan, tack för det !
nu ska jag sova en timme sen konfan, nu är det helt, woho !!





Hej!



Varför inte ge bort en canvastavla i julklapp. Vinn presentkort på min blogg just nu.



Veckans blogg avgörs på måndag - du är väl med? Länkning en hel vecka står på spel.



Önskar dig en fortsatt trevlig kväll!

2010-11-25 » 22:01:25

- snygg design!

2010-11-26 » 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback