vila, lätt å säga svårt å göra

ajajaj vad min fot värker, borde inte spelat idag men vafan, tejpning och lite alvedon och det funkade under matcherna men nu efter.  ack !
jag gjorde iaf 2 mål, ett på wattholma och ett på GUSK, det var lite skönt !
sen drog jag till storvreta och kollade på min lillebror som spelade dm och dom vann med 10-3 min lillebror räddade 3 straffar, lite småstolt att vara storasyster då faktiskt !
nu ska jag faktiskt släcka lampan och hoppa i säng, ska bli såååå skönt att gå i skolan igen efter dom här två veckorna på praktik, men jag kommer sakna alla på willys, helt underbara människor, imorgon har vi matteprov första, hurra, ska öppna boken innan jag släcker kanske !?
nej vi hörs imorgon, puss på er sötnosar så hörs vi, sov gott!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback