BILDBOMB

ja vi börjar väl här över med en dagens outfit och en lite cool bild jag tog imorse när jag fick tid över, vad tycks ??
jag cyklade till skolan imorse, plus i kanten till lilla mig, när jag kom till skolan var det matte första lektionen och kameran åkte fram direkt, här har vi jenny, alexandra, och jag på en bild också.
på lunchrasten gick vi (jag, felicia, ellah, josefina och johanna) till subway och sen vidare till josefinas frisör.
hon skulle nämligen göra en sidecut, modig tjej !!
före
efter, så himla söt !!!
sen började vi igen och hade då prov i praktisk marknadsföring, efter det gick jag på stan med ellah, johanna, ballex och josefina, vi möttes av en demonstration av barn som ville leka, haha och här har ni även en bild på vad jag fick med mig hem
nu funderar jag på att gå ut och springa men tyvärr så tror jag inte det blir så, har tänt massa ljus och har det jättemysigt på mitt lilla rum, hihi ni är så välkomna så allihopa ;) eller !!?
nej nu ska jag nog säga hej till min mor som precis klev innanför dörren, ha det bäst, (hoppas du har det bra hemma Tova !)





sv. hah okeej, lång natt då eller? ;)

inte mkt alls, bara chillat typ :P



Idag har jag bara varit i skolan, färgat håret och pluggat när jag kommit hem dudå? :)



Btw, din kompis blev jäättefin i sidecut :D

SJUKT FINT :)

2010-10-04 » 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback