det är en blåsig höst vi har.

ojojoj det stormar ute och på facebook ser jag bara fler och fler som säger att det snöar, är det vinter snart eller ?
mattelektionen var dötråkig som vanlig men ligger iaf i fas som tur är, jag och alexandra var och kollade lite saker inne på Åhléns och vi kom fram till att vi ska julhandla tsm och vart och allting, så i jul får ni passa er för då kommer storshopparna Rebecca och Alexandra att springa om er alla!!
www.alexandrakhammar.blogg.se.
Efter skolan åkte jag hem till mormor och har fikat lite med goda kakor och rulltårta och sånt mumsigt, väntade på min bror som skulle lämna min cykel som han lånat hos mormor och när jag fick den cyklade jag hem.
Om tio minuter ska jag cykla vidare till kyrkan för konfirmationsträff, vet ni hur nervös jag är eller, men jag hoppas dom är snälla :)
men vi hörs efteråt.
♥† Btw min plastgammelfarfar dog idag, RIP Frans! † ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback