lever

imorse hade vi prov i arbetmiljö och säkerhet och det gick superduper, sen var det lunch som blev en macka och yoghurt från ica, sen engelska i typ en timme sen eget arbete och då åkte jag hem, man kan ändå inte jobba ordentligt om det är fritt, så nu vilar jag lite och om en timme har jag fotboll sen ska jag äta en snabbis och åka och sola med mamma igen efter det, sen blir det salabacke ikväll igen, men nu tar jag med datan ifall jag känner för att göra läxa... låter väl bra?
nu ska jag sova 20 minuter eller lyssna på musik iaf, men vi hörs ikväll om inte annat imorgon, ha en bra kväll det ska jag ha, pöss mina fina läsare !





» milla

haha yes det är hon! :D

2010-10-13 » 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback