min dag har känts som en lördag typ

skolan slutade och jag åkte med Josefina och Ellinore till min mammas salong där dom tog hål i örat där uppe ni vet, sen tog dom bussen tillbaka till stan och hem medans jag satt kvar på med min mor och pratade lite, sen kom vi fram till eller aa jag tvingade min mamma att ta hål i mitt öra, så vips så hade jag ett håll i mitt öra, nu är jag överlycklig, nu är det gjort liksom, och sen kom min mormor och hämtade mig och skjutsade hem mig för det regnade så jag orkade inte gå, bortskämd unge jag vet men men min mormor är bäst !!
väl hemma kom Melina och vi satt och snackade skit och jag målade hennes någlar sen kollade vi på lite bilder från bla Tågluffen och lite sånt, himlans mysigt, sen gjorde vi mat och jag har nästan hittat min tvillingsjäl vad det gäller matlagning, fan vad grymma vi var, host !
men det vart supergott iaf och sen skjutsade jag henne till bussen och nu sitter jag i soffan min och kollar TV, funderar på att kanske göra en liten sak som ska vara klar tills på lördag och sen läsa min bok en aning.
morgondagens planer ser ut som följande:
-fotboll
-städa
-träffa bonnie/melina?
-jeanette?
-alexandra?
-Köpa min underbara pälsmössa jag hittade + en tygkasse !
-tömma kameraminnet
-kanske bjuda på några bilder på mig från förr ??
god natt, hörs imorgon !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback