min helg har vart lång och mycket har hunnits med...

fredag: vaknade vid 12 och gjorde mig iordning åkte ner på stan med jeanette och köpte den där mössan som jag visade tidigare, hihi nu har jag en björn på huvudet, sen chillade vi lite, jag åkte hem och städade lite och fixade och donade, somnade väldigt sent om jag minns rätt var klockan närmare halv 5 tror jag... inte nice!
lördag: dax för femkamp, det var så sjukt kul, Sumobrottning, Rodeotjur, Gokart, Pilbåge, Segway blev det... åkte sen hem och fixade med en liten överaskning som alla skulle få sen och fick kasta mig in i duschen, sen kom folket, vi käkade pizza, lekte en lek som hette kuken, dansade, sjöng och hade superroligt, dom "stora" drog sig till krogen och vi andra spelade lite buzz och snackade skit, himlans trevligt och den natten somnade jag halv 4 ungefär.
söndag: klev jag upp ur min underbara säng klockan 4, käkade lite mackor, fixa mig, käkade paj, årets första inomhusträning, wihoo tyvärr var ju inte alla där, host.... dåligt tycker jag menmen ! mådde förjävla illa alltså men jag överlevde, åkte hem duscha, käkade och kolla på tv men sen var jag ju jättepigg så min söndag slutade runt 2 inatt.
imorse var det uppstigning och åka iväg till skolan, så skönt att bussarna kör till stora torget nu, dom har ju inte gjort det på en månad pga filminspelningen av milleniumfilmerna... men vi började med matte, procent och procentenheter och när det var 10 min kvar av lektion som var på 90 min då fattade jag, grattis... such hatar matte !!
sen var det köttbullar till lunch och efter det praktisk marknadsföring som skulle sluta 16.55 men han gick igenom lite saker på tavlan sen skulle man jobba på sitt projekt medans han pratade med var och en, när det hade gått typ 2,5 då frågade jag om jag fick komma och det fick jag självklart så när det var överstökat typ 15.00 fick jag sluta, drog till höstmarknaden på vaksala torg med Ballex en snabbis och sen hem, nu väntar jag på min mor för vi ska åka och sola, wihooo !!!
nu bjuder jag på lite bilder från lördagen
fler bilder hittar ni på min facebook, nu ska jag sätta på TV:n, kanske käka något gott typ mina remmar eller brända mandlar från marknaden, muuums !!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback