min måndag var seg men det har blitt mkt gjort

sovmorgon till halv10, matte där jag fick typ 1 tal gjort fram tills det var 10 minuter kvar, då gjorde jag allt man skulle ha gjort !
på lunchen köpte jag en ny kalender eftersom min gamla lukta BLÄÄ !!
sen var det praktisk marknadsföring och jag och Alexandra jobbade på med vårt projekt om en pizza hu i uppsala, gjorde bla en hemsida idag, sen fick vi sluta vid 3 ist för fem, så kom hem, skrev över allt i min nya kalender, kastade den gamla, stoppa in 557 nya låtar på min nya ipod, kollat barnprogram och vart allmänt död !
nu ska jag fan sova, haha tidigt igen jag vet men jag måste få igen mina timmars sömn, puss och godnatt !!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback