nu äre verkligen höst

vilket betyder att snart är det höstlov och på höstlovet ska jag åka till Gotland, wiihooo !!
ska vara borta i tre dagar och jag tror det kommer bli skitarskoj...
denna kväll är spenderad i salabacke med mina fina vänner för en ledarutbildning, mysigt värre, och jag kanske ska ta en konfirmationsgrupp igen, vi får se får klart besked imorgonkväll när jag ska dit igen :)
imorgon väntar en TUNG dag, engelska i 3 långa dödliga timmar och sen fotboll på det till klockan halv6, kill me!
jag ska alltså gå i skolan mellan halv 9 och halv 6 imorgon, OMG !
efter skolan idag köpte jag 16 par strumpor för hundralappen, det är awesome, marknad is the shit !!
och sen har jag även fixat min underbara vän Alexandras blogg, och jag svär att om hon bloggar regelbundet kommer den bli störst i Uppsala, everybody loves Alexandra, r8?
nu ska jag läsa lite sen sova, för sverigematchen sög!!
godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback