ojojoj så klockrent !!

i lördagsmorse åkte jag iväg till camp7 i roslagsbro med upplandslaget, hade lite teori och lite praktik, lite käk, sova sen match mot upplands 95or, vi körde liksom tre halvlekar och jag fick spela första och vara kapten, vi vann den med typ 2-1, sen körde vi straffar tre stcken per lag och jag skulle lägga den första, och självklart gick den i mål, vad annars liksom ? sen åkte jag hem fort som tusan och kastade mig i duschen för att springa iväg på årsfest, där jag fick pris som årets målskytt, och även dansade så jag va helt död, la mig i sängen och somnade direkt, upp tidigt imorse, klockan 7 och kastade mig i bilen för att åka tillbaka till campen och köra denna dag med, började med praktik och sen vart det käk och feedbacksamtal och sen åkte jag hem, fixade med min gamla bärbara datas som min lillebror fick och sen med min nya ipod touch med kamera, ohhh... sen drog jag på träning med var helt död så jag var målvakt, nu har jag käkat och kollat ensam mamma söker, nu blir det faktiskt sängen, god natt !!
juste i fredags tog jag och min sötnos alexandra lite höstbilder, för att se dom kolla min facebook, dom kommer nog in på bloggen vid annat tillfälle, nu ska jag sova ! haha godelinatt återigen :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback