så nu var allt måste gjort på bloggen, min dag..

som sagt kom ju från sthm igår, åkte direkt till pappsen och käkade sen drog jag ut till en vän och chillade järnet, vid halv12 var jag hemma och somnade nästan direkt, men drömde några hemska drömmar, va ganska läskigt faktiskt, men allt slutade bra iaf, men då hade jag redan vakant 4-5 gånger, sånt händer, gick upp i morse och käka frukost sen åkte vi ut med våran bår, vi släppte i den vid skarholmen och tog en sväng, fiskade lite, drack varm choklad och hade mysigt, vi var väl ute en 3 timmar kanske, men det började blåsa som bara den så vi åkte hem igen, nu sitter jag och väntar på maten, det blir pappas egna pastapippinöffmu, för er som inte fattade är det pasta, kyckling, bacon och lite cremefresh blandat, så jävvvvla gott !
sen blir det mys vid TV:n med hallonsoda och popcorn antar jag, nått bra på tv ?
vi höres 
(btw, min bror fick en gädda idag och min far fick en abborre, men jag fick inget)
nu var maten klar, hej igen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback