sitter och har datakunskap med huvudvärk och nackont

imorse hade jag fotboll och det gick superbra ända tills jag gjorde illa ryggen, knakade så jag trodde den skulle gå av, fick andsvårigheter och oj vad ont det gjorde... Nu gör det mindre ont i ryggen men nackspärr och dånande huvudvärk det har jag kan jag säga, fyfan !!
sånt är livet, jag älskar ju fotboll och sånt händer, hoppas bara jag blir bra tills i helgen, då har jag träff med upplandslaget, jag är skittaggad, måste dock åka hem på lördagkväll för ska gå på årsfesten och sen åka tillbaka på söndagmorgon igen, men det funkar, tur att jag har en underbar mamma som orkar åka 4 timmar på två dagar för att jag ska hinna med allt!
nu har vi datakunskap och vi fick en uppgift i Excel som tog typ 2 minuter för mig så nu ska jag sitta och slöa i  några timmar fram tills småföretagande a som börjar 15.10 och sen slutar jag 16.30, tummen upp för det !!
nej får kanske ladda ner något spel eller något, men vi höres, puuuusss !!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback