skön dag

vaknade imorse och käkade frukost och drog till bussen, regnade som fan från bussen till skolan så var smacksur på svenskan, vi läste och pratade om läsloggar, fick besök av rektorn och ja jag fick svara på alla 39 gilla saker på facebook, och för er som inte vet så skrev jag att alla som trycker på gillaknappen skriver jag något om i deras logg och det resulterade i 39 st, sen fick jag även några logginlägg i min logg av bla Felicia och Jacob dom ser ut såhär:

Felicia Udenius Otroligt söt tjej och hur snäll som helst. Gillar fotboll och sparkar på allt hon ser, ah fast nä. Men puss på dig, söta rara


Jakob Pettersson bra på fotboll, och brukar kolla in mig i rumpan , gillar hästar , solnedgångar och mord.


haha ja vad säger man, puss på diig Felicia och Jacob haha klart jag kollar inte hans rumpa grrr, eller inte !!
på lunchen gick jag och Ballex och Felicia runt lite på stan, köpte en BH till årsfesten och sen käkade vi lite på Max, en stor tummeupp för deras hallonpaj med glass, mmm njöt som bara den !
nu har vi matte så vi hörs senare, tror jag ska träffa Melina,
love to er all !!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback