studiedagen igår

jag vaknade upp och träffade jeanette och lilla arvid, drog runt på lite olika ärenden och hade trevligt, jag fixade bla en praktikplats så nu är det fixat, puuh !
sen träffade jag emmis, vi skulle baka men orkade itne så det blev middag och sen drog vi iväg på match med flickor16, vi mötte storvreta igen, och denna gång vann vi med 5-0 bara... efter matchen hade vi lite småbråttom och jag kastade mig in i duschen och fixade mig, tog en smörgås i farten och sprang till bussen, då var vi påväg till Peters födelsedagsfest hos Fredde, av oss fick han en tröja och tre par strumpor, där var vi iaf till klockan stod på 02.13 ungefär, då tog vi en rusch till bussen och hann faktiskt, så jag var hemma runt tre någon gång, somnade direkt och klockan ringde klockan 07.30 imorse, upp och coacha mitt och emmis lilla pojklag, första gången dom fick sätta på sig matchtröjor, ooohhh, haha..
sen har jag hjälpt till lite med grillen och snart ska jag ner igen, men vi hörs senare idag tror jag, blir en lugn kväll ska dömma hela morgondagen, blääää men sånt måste också göras.
bjuder på en bild på mig och lilla arvid och sen enpå min lilla underbara emmis och födelsedagsbarnet Peter!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback