torsdag då...

imorse när jag vaknade var det supermörkt ute, jag fick tillbaka känslan man hade när man gick i lagstadiet och skulle ta med ett ljus till skolan för att tända varje fredag innan advent och så fick man en pepparkaka, saft och om man hade tur en lussebulle, så himla mysigt. Men nu när man går i gymnasiet blev det ist upp äta frukost och iväg till skolan för svenska och matte, jag är helt död, sitter och dunkar musik, mysig musik, i mina hörlurar, väntar på vår businessmanager som ska snacka om APUn sen blir det väl göra lite läsloggar, kanske sova det låter skönt?
sen har vi lunch, idag är det baugette som man kan äta för vill inte ha riktiga maten tror jag, sen har vi matte som är sååå tråkigt, det var kul i början med verkligen inte nu tråkigt nog, kanske ska göra engelskan också nu på svenskan kom jag på, smart Rebecca :D
men det där med estetisk verksamhet, jag lottar och skiter it !!
vi hörs, ikväll är det konfirmanderna, längtar !!
pusselipuss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback