trött chej, jaoo !

har nu svenska men eftersom skolkatalogerna har kommit fick vi typ göra vad vi ville för alla sitter och glor igenom dom, jag fick min igår så jag har redan kollat !

Juste här ser ni en trött tjej med nyblonderat hår, blir bättre i ljuset men jag blonderade mig iaf igår, samtidigt som min underbara och välkända vän Alexandra klippte lugg och ni ska se så vacker hon är, helt magiskt !!
ska försöka få en bild på henne så ska ni få se, nej men nu ska jag väl göra något vettigt, börja jobba på mitt personliga projekt, fixa min kosthållning eller kanske göra klart svenskauppgiften så jag slipper ha den liggandes på mig under lovet och praktiken, får se vad som händer, mår inte hundra heller så kanske tar mitt pickochpack och åker hem, men vi hörs iaf senare, puss på stjärten alla stars !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback