första inlägget från skoldatan

dagen har vart lång och mycket har hänt, imorse hade vi fotboll och ja jag var med trots min skada men ändå, det var sjukt roligt och jag gjorde en klockren glidtackling dock på alexandra så hon fick en lårkaka och inte kunde vara med på lagträningen nu ikväll, men sånt händer !
sen hade vi lite datakunskap som betydde hej och hej då, alltså ingen lektion, och sen skulle vi ha småföretagande men då fick vi våra skåp och datorer ist, så jag var hemma runt halv 5 och la mig i sängen och kolla lite på min nya data sen var det träning, det var en riktigt rolig träning faktiskt och vi var ganska många det var nice !
nu har jag duschat, ätit och kollat på Sverige-San Marino med min kära vän Dennis, det har vart trevligt och nu antar jag att sängen väntar, så vi hörs imorgon är det förresten sovmorgon till 10 ist för som vanligt halv9, tummen upp för det, allt för mig, god natt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback