klockren träning !

helt underbar träning, nu har jag ätit och duschat och nu väntar sängen, tidigt men men kommer inte kunna somna ändå, är så himla nervös inför morgondagens första fotbollspass med fotbollsakademin !! uuäääh hjälp!


nej nu pratar vi om annat, min lillebror fick skämmas i skolan när bildspel från balen i våras gick igång eftersom denna bild kom upp ! haha nejdå han var säkert stolt som få, för man är ju vacker, aha !? driver, nej nu ska jag sova innan nervositeten tar över helt !

Bild 20


godnatt






» lucke

Hejsan. Hänt ikväll då? :)

2010-09-02 » 22:01:08
» Kitty

Både igår och idag har jag varit sjuk :( Det är skittråkigt och jag mår dåligt. Kan du besöka min blogg, så jag känner mig lite bättre?

2010-09-02 » 22:26:17
» Kajsa

Becca, bilden var super fin :D miss u<3

2010-09-03 » 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback