matchen igår..

gick väl sisådär, vi förlorade med 3-2 men jag gjorde ett nickmål efter ca 2 minuter på en klockren frispark från Emma vid halva plan, det var nice!

idag har jag vart ute och plockat svamp med min mor, sen drog vi till Vendel och kollade på Rex-Danmark där Danmark vann tyvärr, men inte så konstigt när dom har typ  ett lag som består av Alagsspelare, aja kul för dom lycka till i 2:an, sen drog vi till Elgiganten och jag fick en 42tums plasma tv, jag fick övningsköra lite och sen hyrde mamma film och vi åkte hem och lämnade TV:n, sen fick jag skjuts till pappsen där jag nu sitter i soffan och väntar på maten, är döhungrig, sen får jag se vad som händer om jag kanske ska åka och kolla på innebandy eller räkna matte eller något...


imorgon ska jag hem till mamma vid två, då blir det nog installera tv:n och sen kolla på film tills samling halv 4...

nu ska jag se på ett hajprogram på tv, men vi hörs!






gott med svamp =)

2010-09-04 » 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback