nollning i gymnasiet


japp där har ni dagens facelook
 
och här dagens outfit

idag var det sovmorgon för fotbollseleverna till kvart över tio och då började stresshanteringsföredraget med Maria Thuré, var väl sådär lagom intressant och sen var det lunch, efter lunceh nbörjade nollningen av oss ettor, först fick ju göra massa pinsamma uppgifter som att typ bygga en pyramid på stora torget, fråga om man fick bära någon över gatan, göra en galen sak på stationen, hälsa någon välkommen till uppsala på stationen typ osv... min grupp kom inte sist men inte första heller, haha.. sen var det en frågelek, man skulle gå fram framför hela klassen och dra en lapp, läsa frågan högt och sen svara, det var frågor som typ hur ofta kollar du på porr, brukar du ha ett onenightstand, när hade du sex senast osv, den sistnämnda frågan fick en kille i min klass och han ba aldrig, jag är oskuld och vet ni vilket dåligt samvete jag fick även fast jag inte hade med grejen att göra, stackars sötnos ! själv fick jag: Säg ditt mobilnummer! och jag rabblade det fort som tusan kände jag, haha och mina klasskompisar ba oj har du övat eller ;) pinsamt nog med att bara stå framför alla juu...

nej nu får ni lite bilder på några av mina klasskompisar och sen ska jag äta och dra på träning, men vi hörs senare kanske !



Hare bra till nästa gång!






OMG. Tur att jag var sjuk hahaha skulle dött om jag fick svara på dom där frågorna

2010-09-03 » 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback