ohlala

det gick superbra på träningen och alla var snälla ingen som bits, hihi... körde passningsövningar hela träningen och avslutade med tvålag som skulle hålla bollen i laget medans några jagade och mitt lag, det röda var ju helgrymma, tillslut fick dom skicka in 4 spelare för att jaga på oss som var fem stycken och själva fick vi vara två som jagade på deras och dom var sex... Bra jobbat!
nu ska jag kolla på Våra Bästa År och sen duscha, äta, räkna lite matte, städa kanske... Ikväll har jag match blivit inlånad till F16 igen och denna fredagkväll är det i Norrtälje jag ska utöva min talang, haha nej men vi hörs, hare :)






Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-03 » 10:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback