dagens (utvecklingssamtal)

vaknade imorse innan klockan hade ringt så alltså vi kvart i 6, pigg som en lärka, men låg kvar i sängen en liten stund, sen upp och klädde på mig och lite sånt, sen kastade jag mig i sängen igen, det var nämligen lite svårt att hålla sig därifrån, lite mys och sen drog han iväg till jobbet, jag som var klar och hade typ 40 min att göra ingenting på kollade lite TV, sen drog jag till bussen för att åka på utvecklingssamtal halv9 när jag egentligen hade sovmorgon till 1, men jag fick positiva saker att höra så det var lugnt, mvg i alla avslutade kurser och bra baetyg i allt annat...
nu ska jag kolla lite tv innan jag rör mig mot skolan igen...
4 veckor sen jag var i skolan så har glömt bort alla koder till kort och dörrar och allting, ILLA !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback