egen träning + möte2

hade egen träning som var så sjukt onödig, min taggning sjönk till 0 direkt och jag vart så jävla osugen på att fortsätta med fotboll så det finns inte ! Såna dagar kommer men det är bara börja om och tagga igen... 
Hatar fjollor, hatar såna som inte fattar, hatar lekträningar, hatar när allt blir kaos och folk fattar fel... HATAR !!!


sen var det iallfall första föräldramötet för mina och emmas pojkar 04-gäng... Gick jättebra och vi fick ut allt vi ville få ut, och många trevliga föräldrar dök upp och massa beröm fick vi, man blir så glad.. Så nu ska jag somna med en leende på läpparna, EFTER att allt pappersarbete och fixade på killarnas hemsida är klart. Men jag säger ändå God Natt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback