Jag hör fortfarande din röst när jag sover
Jag känner fortfarande din beröring i mina drömmar
Förlåt mig för min min svaghet, men jag vet inte varför
Utan dig är det svårt att överleva

varje gång vi rör varandra
får jag en underbar känsla,
& varje gång vi kysser varandra,
Jag svär, jag skulle kunna flyga,
Kan du inte känna mitt hjärta det slår så snabbt,
Jag vill att detta skall vara det sista,
Behöver dig vid min sida.


varje gång vi rör varandra,
känner jag vibrationen,
Och varje gång vi kysser varandra,
skulle jag kunna nå till himlen,
hör du inte mitt hjärta slå ,
Jag kan inte låta dig ,
Vill ha dig i mitt liv.


Dina armar är min borg
Ditt hjärta är min himmel
Du kan torka mina tårar när jag gråter
Det finns goda och dåliga tider
Vi har gått igenom dem alla
Du får mig att kliva upp igen när jag fallit

varje gång vi rör varandra
får jag en underbar känsla,
& varje gång vi kysser varandra,
Jag svär, jag skulle kunna flyga,
Kan du inte känna mitt hjärta det slår så snabbt,
Jag vill att detta skall vara det sista,
Behöver dig vid min sida.

varje gång vi rör varandra,
känner jag vibrationen,
Och varje gång vi kysser varandra,
skulle jag kunna nå till himlen,
hör du inte mitt hjärta slå ,
Jag kan inte låta dig ,
Vill ha dig i mitt liv.

varje gång vi rör varandra
får jag en underbar känsla,
& varje gång vi kysser varandra,
Jag svär, jag skulle kunna flyga,
Kan du inte känna mitt hjärta det slår så snabbt,
Jag vill att detta skall vara det sista,
Behöver dig vid min sida.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback