ida ♥

förlåt Ida det blev massa som kom upp att göra ikväll men nu ska du få ett helt eget inlägg, lärde känna dig på fotbollsplan, först var du bara den nya tjejen med rött hår och en vänsterdojja men du blev så mycket mera, du är helgrym och man skrattar verkligen alltid åt och med dig, dina videoklipp som förgyllar min inkorg dåochdå är det bästa på länge, tror vi kommer hitta på mycket kuligt tsm i framtiden speciellt vår jordenruntresa!!
Det var liksom vi när jag pratade med dig första gången, och jag kan säga allt till dig och får alltid underbara svar tillbaka, tur att jag har dig vännen, tyvärr måste jag säga att jag kommer inte släppa taget om dig så du får stå ut med lilla mig resten av ditt liv för jag älskar dig, BECCA+IDA





» Ida

Å jag tänker heller aldrig lämna dig! Älskar dig också<3

2011-04-05 » 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback