inbakade flätor

nu har jag vart på anställningsintervjun och det gick awesome, klarade alla stegen så nu väntar jag bara på en mail men med tanke på hur många som var där så hoppas jag inte för på för mycket om jag säger så men skulle vara kul iallafall och tjäna lite cash...
sen var det ju träning och den gick väl finfint, kan ha gått bättre menmen mina krav på mig själv sjunker sakta men säkert, jag orkar inte bry mig längre men det kommer väl såna stunder i liver också antar jag, vill bara släppa allt, börja om på ny kula men jag har insett att det inte riktigt funkar så, det är inte så lätt som det var när man var liten...jag har blivit äldre och problemen störra. Jag lever med det men hur länge?

nu har jag iallafall blivit fin i håret för underbara mamma har gjort två inbakade flätor på mig så jag är dundervacker imorgon på begravningen, men nu ska jag fortsätta skriva lite på en sak, får se om det kanske publiceras, men ni får sova så gott om jag inte inflikar något annar under kvällen, nu STOREBROR!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback