skön kväll

mamma kom hem med två BH:ar, hon tyckte väl att jag behövde något större, haha sen fick jag även ett brev på posten med lite pengar som jag förlorat när ajg var och solade solarium, det var något strul så dom skickade tillbaka allt + en liten present ( kräm man smörjer in sig med innan för extra bränna )

sen bjuder jag på en bild på mig själv för att jag är så snäll idag, fixade ju mitt hår igår också, galet nöjd måste jag säga... sen har denna kväll spenderats med Ida, vi skulle kolla på Sirius-AIK men fastnade i sängen med varsin data i knäet, men bilder från det kommer senare, nu BB och andas lite, är så besviken på dig, och jag tror du vet vem du är !





» Jossa

sån bh har jag med, hihi (a)

2011-04-11 » 23:08:45

75 c?

2011-04-13 » 16:48:58

75 c?

2011-04-13 » 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback